AK Vertikala Seznam forumov AK Vertikala
Forum alpinističnega kluba Vertikala
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Ferenc kao mentor 2012
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AK Vertikala Seznam forumov -> Alpinistični vzponi
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2012 19:48    Naslov sporočila: Ferenc kao mentor 2012 Odgovori s citatom

Moj večni moto: samo tja ne, kamor drugi, ker so razmere tudi drugod sigurno sprejemljive. Ja, malo morgen! Jureta že na dostopu na K. sedlo mehko prepričam, da bi spremenila plan in izbrala kaj krajšega - ker se mi res ne da praskat z derezami po skali 500 m do vrha Planjave. Tako se na Sukavniku odločiva za J-JZ greben (III / II, 30 st., 240 m). Spodnja polovica je skoraj kopna in skoraj malo v snegu. Tako gre nekaj časa bez derez, nekaj časa pa z njimi in to večkrat ravno diametralno trenutni potrebi. Skladno s tem je tudi vnašanje železja v mestoma krušljivo skalo bolj obilno, kot pa se za tako oceno "spodobi". 4 krajši R naju končno dostavijo do začetka snežnih flank in sprehoda do vrha smeri.
Ni, da bi ravno priporočala v teh razmerah.
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2012 21:31    Naslov sporočila: Petkova matineja Odgovori s citatom

v Kokri: Leva grapa (120 m) in Uživaška grapa (300 m). Sicer je Jure predlagal bolj konkretno smer od omenjenih dveh, ki pa sva jo mojstrsko zgrešila že v avtu, ko nisva vedela natančno kje vklopiti žmigovec. Leva grapa je po dolžini zelo lepa pleza, težavnost pa ji bova znižala na III, ker na obljubljene težavice nisva naletela. Uživaško pa sva prvi 2/3 dejansko prehodila, na koncu pa še posolirala dva 40-60 st. skoka. Tudi tu bova znižala oceno in sicer na II, ker najtežji del na samem koncu ni bil narejen Sad
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2012 20:14    Naslov sporočila: Začetek skalne sezone Odgovori s citatom

na KS. Z Juretom sva bolj zgodaj odrinila iz LJ, da bi lahko več splezala. V drugi polovici prve smeri (Planjava, X) se je veter okorajžil in stopnjeval tempo s tako ihto, da sva na abzajlu sklenila - dost je!
Sicer ni bilo mrzlo, tudi nohtalo se ni čisto nič, ampak veter naju je kar prestavljal na štantih. Vrv pa pri abzajlu nekako ni hotela slediti smeri gravitacije ...
Bo pa drugič več za napisat
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2012 12:26    Naslov sporočila: Javite se. Odgovori s citatom

če bi radi poplezaval v daaaaaljših smereh. Prosti datumi: 21. (malo krajše in dopoldne), 26. in 27. 6.
Če me pokličete na 031 464 305 ni zaželjeno, da so prve besede: mam bolj mal kondicije, pa ne vem ...
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2012 16:00    Naslov sporočila: Če je to pripravniški izpit, Odgovori s citatom

kakšna bo šele tura za alpinista? Jakatu predlagam Dibonovo v Špiku, naknadno se nama pridruži še Branka. Dan je dolg, pa pojdimo 3-je v 900 m smer, ki slovi tudi po na trenutke zapleteni orientaciji. Največja orientacijska uganka je bilo najti Špik !!! Pot je ca. 150 višinskih metrov na Martuljkom na dveh mestih razturana z buldožerjem, ki glede na lokacijo parkiranja še ni rekel zadnje. Kam sedaj? Markacij ni, križišč pa kolikor hočeš. Na moj predlog se držimo desnih odcepov in ko smo blizu Kurjega vrha spoznamo, da bo treba prečiti v levo. Končno najdemo pravo pot in višje še studenec za zadnjo osvežitev pred nedeljsko Kalvarijo. Dostop si tako podaljšamo za 1/2 ure.
Spodnji, lažji del mestoma presoliramo, ko pa stena postane bolj strma in predvsem bolj kruuuušljiva, začnemo uporabljati vrv. Dibonova prečka nam vzame 5 R plezanja, na koncu tudi malo po snegu. Končno se smer obrne navzgor, še 1 R krša, potem pa postane skala boljša. Zgoraj sta 2 R IV res božanska, to pa je tudi vse, zaradi česar bi lahko smer priporočali. No, pa tudi njena zgodovinska komponenta ni od muh.
Jaka je čez celo steno plezal prvi, z Branko pa sva ga izmenično varovala. Kdo si tu lasti kraljevske zasluge za smer je jasno, kajne! Bravo Jaka, postavil si visok standard za pripravniško turo. Naslednji kandidati seveda ne bodo smeli zaostajati Razz .
Sestop po Kačjem grabnu je minil pod budnim očesom Sonca, mi pa smo akumulirali toliko energije, da bomo čez par mesecev odprli s.p. Gretje tovarniških hal.
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2012 16:12    Naslov sporočila: Še preden se poleže Odgovori s citatom

nedeljski muskelfiber, greva z Jakatom v torek v Dolgi hrbet Jubilejno. Smer je zasluženo v Miheličevih 100. Skala kompakt. Čeprav je njena uradna višina 500 m, je pravega plezanja 7 R, nato pa sledi lažje solo poplezavanje po solidni skali do grebena, kje poteka planinska pot. Klinov v smeri je kar nekaj, metulji pa kar sami letijo v poke. Izstopa predzadnji raztežaj, kjer hitro zmanjka kompletov. Smer je po lepoti primerljiva z Wisiakovo v Steni. PRIPOROČAMO Very Happy
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 27 Jun 2012 20:49    Naslov sporočila: Oblizovanje prstov v Logarski, Odgovori s citatom

natančneje v Štajerski Rinki oz. Direktni smeri. Odločitev za smer pade v avtu, ko me ob 4:30 Jaka pobere. Se bo treba še kdaj odločata pet pred dvanajsto, če je to pravi recept za dobro skalo, množico klinov in več R napetega plezanja.
Tu je treba pripravnika malce okrcati. To, da vriska sredi najtežjega raztežaja (VI), namesto da bi stiskal zobe in gledal s "ta belim" (tako kot izkušeni alpinisti) bo treba obravnavati na sestanku. Če se bo to ponavljalo, bo sorodstvo povabljeno na ferajn.
Zaradi negotovega vremena nisva šla po Direktni do vrha, temveč sva zavila (tako kot večina ponavljalcev tega bisera) na gredi L in izstopila po izstopnih kaminih Stebra. Sem mislil, da bo omenjeni izstop šala mala, pa sem se potem z veseljem navezal za zadnji R na vrv. Jebiga, jaz se že OK, ampak čevlji, čevlji … Confused
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2012 21:27    Naslov sporočila: Jugov steber v Steni, Odgovori s citatom

GRANDE TURA. Prava stvar za uplezavanje po dopustu. No, pa tudi drugače smer zeloooo leže na prste. Skala je na visoki ravni (pozitivno presenečen), težavnost pa … no, ja, najtežja mesta (2 previsa in ena prečka) so na zgornji strani petke in ne V-. Prvih 120 višinskih m lahkega terena greva z Jakatom solo, potem pa na štrik za 9R. Zgoraj na vrhu Jugovega stebra se razveževa in plezava/bluziva/tavava … pa zopet za 1R na vrv, dokler se naju izstopne grede v desno končno ne usmilijo. Fotke v novem vodničku Stena so zelo uporabne, opis pa manj. Priporočam Savenčev vodniček Vzhodne Julijske Alpe, kjer je nekoliko več besed kam in kako (op.: Savenc začne: "Vstop v plitev kot in okoli 100 m do konca. …". Sicer midva do tam narediva celoten solo in 2,5 R četrte stopnje z vstopnim previsom, kjer se poraba kisika zelo poveča, ampak potem se uskladimo u nulo!)
Smer po krivici sameva in bi zaslužila več obiska. Verjetno nas je Mihelič pokvaril s svojimi skicami, pa se tako izogibamo opisom smeri, ki v par stavkih zajamejo 900 m.
Toplo priporočava ljubiteljem klasičnih napevov Smile
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2012 20:56    Naslov sporočila: Domačin v kratkohlači Odgovori s citatom

Lep pozdrav sovrstnikom (t.j. starejšim občanom), ki še lezejo sredi poletja kaj več kot pa 20 min. od avta in daljše od 120 m. Pravzaprav se oglašam zaradi fotke št. 7 od 13, ki prikazuje metulja v Kratkohlači v galeriji AKV. Glede na položaj krilc metulja predvidevam, da le ta ne bi zdržal niti padca sendviča z 2 metrov. Ampak, važno da sta varno čez prišla, tudi jaz sem že dal kaj notri samo za psiho - če pa sem imel še toliko moči, da sem v tistem trenutku kontrolirano cuknil za varovalo, sem potem naredil kaj tretjega... Priporočam tudi ostalim.
Evo, pa sem se izpovedal, sigurno bom sedaj bolje spal!
En varen pozdrav borcema iz Planjave, pa tudi vsem ostalim članom.
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2012 11:54    Naslov sporočila: RAZPIS Odgovori s citatom

Živjo, v sredo 15.8. na Marijino vnebovzetje, bi šel z enim ali dvema vstenovzetje. Štartali bi zelo zgodaj v Kamniške, se povzpeli čez kaj krajšega in bili za čas kosila doma. Kandidat(a) z baterijo naj me kontaktira(ta), da se zmenimo za podrobnosti.
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 15 Avg 2012 15:54    Naslov sporočila: 3. VABILO Odgovori s citatom

Živjo,
ponosen sem na vas, ni kaj. Vidim, da bi alpinizem radi zajemali s šeflo in ne s kavno žličko. Zato vabim v soboto, 18.8., na zelooooo dolg dan (dostop, smer 500+ m, sestop) in to v Viševo skupino. Nor ambient zagotovljen.
Če ne greste, ne boste imeli zgodbe. Naš Jure B. je svojo zgodbo "Tam, kjer vsi plezajo, pa že ne!" zaupal avgustovski izdaji Planinskega vestnika. Tako se dela (še dobro, da je ime mentorja zamolčal Embarassed ).
Ali se bo tokrat ponudba zataknila v pravo oko?
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2012 17:04    Naslov sporočila: Zadnjo sobota v avgustu, Odgovori s citatom

ko se meteorološko poletje in z njim dolgi dnevi počasi poslavljajo, sva šla z Jakatom v Špik Direktno. Spodnji del je še mestoma nezabetoniran, medtem ko je zadnjih 5R druga pesem. Evergreen. Tudi celo R, kjer je bil pred leti podor, je slavospev lepoti. Pa še oko si tu spočije od "monotono" belo-sive skale. Oprimki so enakomerno posejani na razdaljah 64 cm. Število klinov se opazno množi proti koncu smeri, vendar navkljub temu noben meter ni podarjen. Tu ni govora o detajlih, tu je govora o 5R. Živela klasika. In živel perpetuum alpine Jaka.
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2012 20:20    Naslov sporočila: 4. vabilo Odgovori s citatom

za celodnevno nedeljo, kot se spodobi za lepo vreme v začetku septembra, se hic et nunc izdaja za 1-2 osebi. Ostalo je pa na vas!
m.
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 10 Sep 2012 19:44    Naslov sporočila: IDEALIZEM Odgovori s citatom

v Trbiški Krniški špici (Krobath-Metzger, V-, 550 m). Tokrat Mihelič ne pretirava, smer je resnično biser. Najlepši je zgornji del, kjer se upoštevata naslednji dve vodili:
1. primi za grif, če ti ne leže v roko premakni dlan za 3 cm levo ali desno oz. jo zasukaj +/- 90 st. Če ti še vedno ne ustreza, nadaljuj po št. 2.
2. poprimi sosednji grif, ki v oddaljenosti 15 cm čaka na človeško toplino. Nato glej št. 1.
Čeprav je smer v Julijcih, je po karakterju plezanja bolj Dolomitska. Mestoma poštena strmina, zato lahko počasnega tudi malce navije v roke. Ampak ni problema, tako kot roke se tu tudi podplati razvajajo. Priznam, da v življenju še nisem plezal takih daljših odsekov, kot so tu zgornji R.
K nazivu GRANDE tura pripomoreta še dostopek (2,5 h) in sestopek (3 h). Sestop je opisan "grozljivo" vendar je dejansko takšna samo 10 m prečka, kjer se obremenitev luskic meri v miligramih. Za ostali sestop pa bodo gležnarji ravno pravšnja izbira.
Smer smo plezali v množini (Anja, Jaka in jaz). Oba soplezalca sta pokazala živalsko kondicijo, zato si bo treba za naslednjo turo izmisliti še kaj bolj odbitega. Bojim se, da mi bo kmalu zmanjkalo arzenala…
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferenc



Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2012 07:40    Naslov sporočila: 5. vabilo Odgovori s citatom

se opravičujem, malce pozno, pa vseeno, jutri, v soboto, bi šel kaj na sončno stran Alp. Pokliči me!
PS: a se ne sliši tale "Pokliči me!" kot poceni reklama za erotične pogovore? Si bo treba kaj drugega zmisliti ...
LP, Matjaž
_________________
http://www.vertikala.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AK Vertikala Seznam forumov -> Alpinistični vzponi Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.