|
AK Vertikala Forum alpinističnega kluba Vertikala
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ferenc
Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 28 Jan 2012 15:39 Naslov sporočila: Ferenc, model 2012 |
|
|
Na galeriji AKV je lepa fotka Bušmanov v Grintovcu (a bi se v bodoče fotografi lahko nekako identificirali, da bi tudi tisti, ki s(m)o preleni glede udeležbe sestankov, lahko vedeli, koga naj pocukamo za rokav, prosim), pa ni bilo več dileme kam v soboto zjutraj. Vstopil sem par metrov D od manekenov pod smerjo in to naj bi bil "kao?" 60 st. Pa še to je samo 2 metra užitka (pod ritjo pa VELIK napršen stožec ). Prva greda je popolnoma nepredelana in je treba čisto po D ob pregradi, da se manj gazi. Sledi žlebek, ki bo glede na direktni sončni udar kmalu še brez tistega ledenega traku. Potem gor in pod pregrado L malo daljšo prečko, ker prvo možnost odcepa navzgor predstavljajo požlejene plate (ni vse tako belo kot na fotki). Ampak ni problema in nato D nazaj pešadija do roba stene.
Se priporoča, samo hitro, ker sonce navkljub uradno nizkim temperaturam dela na polno.
LP, Matjaž
PS: naklon je samo polovico tistega, kar ponuja fotka. _________________ http://www.vertikala.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jaka
Pridružen/-a: 08.10. 2010, 08:42 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 29 Jan 2012 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
Saj če bi si ogledal cel album, bi prej ali slej naletel na moj nasmejan ksiht in dileme o avtorju fotografije ne bi bilo več
Si mogoče od blizu pogledal še malo na desno proti smeri PVZ? Me zelo žuli, da bi se zagnal v njo pa se bojim, ko je povsod tak drek od razmer ... _________________ http://www.vertikala.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferenc
Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 29 Jan 2012 17:20 Naslov sporočila: Ja, |
|
|
Jaka, tvoj ksiht je itak na 97% tur
Sem seveda škilil tudi proti sosednji PVZ, pa mislim, da je zalita, na vsaj 2 mestih pa je bil trak bolj ozek. Ker te smeri še nisem plezal, se raje nisem sam zaganjal vanjo, ker če je na skokih kakšen pršič ...
Če bosta vreme in služba naklonjena do ideje, bova šla mogoče z Branko (seveda si vabljen zraven) v torek ali sredo plezat PVZ, sicer pa bo smer počakala do naslednjih razmer - tako kot vsako leto.
LP, matjaž _________________ http://www.vertikala.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jaka
Pridružen/-a: 08.10. 2010, 08:42 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 09:51 Naslov sporočila: Uh, |
|
|
lahko bi ti naštel spisek razlogov, zakaj mi termin sredi tedna ne ustreza, najbolj prepričljiv je pa vseeno ta, da danes potujem službeno za Beograd in me ni nazaj vsaj do srede.
Če pa po kakšnem slučaju prestavita turo na vikend, takoj prijavim sebe in moj ksiht Sicer se pa priporočam za poročilo o razmerah.
Srečno! _________________ http://www.vertikala.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferenc
Pridružen/-a: 04.01. 2011, 13:07 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 01 Jul 2012 19:29 Naslov sporočila: Načelnik nas je … |
|
|
… na četrtkovem sestanku podučil, da on na vstopu najprej poišče klin. No, pa se pejva, si mislim, in izberem Reljino smer Mavrico (VI-/V, 300 m) v Dolški škrbini, ki ima na vstopu prusik !! Prusika ne najdeva (mogoče je še pod snegom ?), povrh tega pa v slogu "tuki gre čist OK, če greš pol metra levo in pol metra desno…" presolirava prvi R. Tipično za smeri omenjenega avtorja, kajne? Potem gre štrik ven, smer na fotki gre L pa potem bolj gor, na skici pa L in nazaj D. Po svoji navadi izberem varianto staromodnega alpinista in se tako nehote izognem 3.R, ki naj bi postregel s prvo V. Ampak zato imam na štantu 5 (pet) svedov! Kruhi gre potem 15 m D in zopet je 5 (pet) svedrov!! Pa zopet 1R hoje po pisti za MTB. In nato končno stena !!! 3R res lepega plezanja, vsake toliko sveder, kakšen oprimek spominja na V, v zadnjem R pa zadiši tudi malo po VI-. No, vsaj avtor smeri je tega mnenja.
Čez celo steno nama je delal družbo Marjan Kovač, ki je smer soliral, če pa ravno ni plezal, pa je s klepetom poskrbel, da varujočemu na štantu ni bilo dolgčas.
Na vrhu smeri Kruhi potegne nož in … razreže pomožno vrvico, jo da v sveder in gremo vsi trije dol par R, pa še malo vmesnega in vstopnega peš cikcakanja. Sedaj so vsi spusti urejeni (nekateri so bili že opremljeni) in ponavljalci so vljudno vabljeni, če nimajo kaj bolj pametnega za početi, da si še preden prusiki preparijo, olajšajo mukotrpni marš po Dolški Škrbini in nazaj dol po poti s Kočne. Seveda to velja samo za alpiniste, pripravnikom je smer PREPOVEDANA, ker ima preveč svedrov in jo vrhovni svet AKV ne bo priznal brez ustrezno bogate podkupnine.
LP, Matjaž _________________ http://www.vertikala.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|